انیمه لایف عزیزم، امروز تولدته

امروز که دو ساله شدی و تو رو میبینم، تو سرشار از روح زندگی و قشنگی هستی

تو برای من باارزشی و حتی جو آزار دهنده بیان که باعث میشه کم اینجا بیام هم نمیتونه اینو تغییر بده

قشنگ ترین بخشی که توی این یک سال به تو اضافه شد و من عاشقشم سناریو هاییه که نوشتم و دوست دارم که باز هم بنویسم

این روز ها هیچ شور و شوقی برای جشن و شادی نیست و من هم حرف های زیادی داشتم که علاقمند به اشتراک گذاشتنشون بودنم اما نوشتن راحت نبود

درسته که توی این بازه زندگیم توسط انواع و اقسام چیزها تحت فشارم و میتونم بگم که تغییری که انقدر ناگهانی توی زندگیم ایجاد شد رو هیچجوره نمیتونم هندل کنم، و زندگی هم زره ای برای من صبر نمیکنه، شرایط هیچ جوره عادی نمیشه و چیزی نیست که دلم بهش خوش باشه، اگرم باشه خیلی خیلی زودگذرن

اما فکر می‌کنم که همه ی ما همین طوری شدیم

امیدوارم تولد بعدیت اوضاع متفاوت باشه، و همگی ما خوشحال تر باشیم

بابت متن درهم برهم متاسفم و ممنونم که هستی

با عشق فراوان، آکه می